Pfthöööööh!

Hejsan hoppsan vad det går! Kom precis in från en jogg i skogen och det kändes bra med tanke på förkylning och ljumskskada.
 
Är rätt trött nu, vilket väl mest beror på... tja, dagen som sådan, skulle jag tro. Vaknade vid fem och kunde omöjligt somna om, utan jag låg vaken i över en timme. Vid halv åtta skulle jag upp och en timme senare gick bussen ner till stan. Där väntade en välbehövlig klippning, vilket var ett år sedan sist. Så lite blev urklippt och format, fast ganska mycket längd är kvar. Är helnöjd.
 
Sen övningsdag med kören. I sex timmar höll vi på och det kändes helt okej, även om min arbetsmoral sjönk i perioder. Menmen, sjunga är ju alltid kul och bra blir det. Tror jag. Direkt efter att jag kommit hem hoppade jag i träningskläderna och ut i spåret och här sitter jag nu, svettig och blöt eftersom jordens regnskur kom över mig. Kallt var det också.
 
Nu blir det dusch och sen Hamilton II tillsammans med Finastes bror och hans flickvän.
 
Over and out!

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback