Stackars Finaste

Finaste har varit sjukskriven idag. När jag kom hem från jobbet visade det sig att han tagit rätt beslut efter mycken tvekan i morse; över trettionio grader hade han haft vid något tillfälle. Stackars skatt!
 
Min dag har varit... okej. Inte mer. Jag har varit sjukt trött och outsövd och tålamodet har vacklat. Självklart har jag haft kul på jobbet, det har jag alltid. Men som sagt, trött har jag varit.
 
Dagens bästa:
Treåring *räcker mig sina strumpor*: Dom är blöta!
Jag: Ja...
Treåring: Jag spolade vatten på dom!
Jag: ...
Treåring: ...
Jag: Tänkte du igenom det innan?
Treåring: Nej.
 
 
Trött eller ej, tisdagsträning blev det. För första gången på tre veckor blev det löpgrupp, för första gången i år körde vi på i Rudsspåret. Tuff intervallträning, fast det kändes okej. Jag behövde den, kan vi väl säga.
 
Nu: Ta igen förlorad sömn!

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback