Valborg

Annorlunda Valborg för mig i år; jag brukar ju köra all in med sittning, dygn, mössa på med mera, men idag blev det lite annorlunda. Visst, mössan har varit på, men jag har jobbat som vanligt (tog visserligen ut två och en halv timmes komp) och den enda sjungning jag fullt ut varit med på var Alsters Strandbad. Där fick jag tillochmed leda en låt, superkul!
 
Och istället för att gå på sittning, eller (som ifjol) träffa kompisar, blir det en hemmakväll. Vi vill ha det. Behöver det. Imorgon blir det lugnt årsdagsfirande. Fyra år sedan K drog en lättnadens suck och tyckte att "äntligen fattade även NI!".
 
Så kan det vara.
 
Nu ska jag tillbaka till TVsoffan och Finaste.
 
 

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback