Långsam process

Jag processar saker långsamt. Tack och lov då, att jag är luttrad långdistansare. Dels får jag gott om tid på mig att reflektera, dels tänker jag dessutom bra vid all form av fysisk aktivitet och till råga på det så är jag bra på att analysera alla låttexter som rullar i lurarna och tack vare det så kan jag se saker och ting ur nya synvinklar. En låt som helt självklart betytt en sak, betyder plötsligen något helt annat och vips så förstår jag hur han eller hon menade.
 
Under löpturen tidigare så förstod jag hur jag själv tänker och tycker och jag började bena i hur allt egentligen gått till. Och i takt med att lårmusklerna började protestera så fick jag mer kött på benen och imorgon vet jag precis vad som behöver sägas. Det ska sägas innan E har hunnit innanför dörrarna för jag behöver känna att jag klarar mig utan att hon är där. Det är träning nu, nya vanor som ska in. Och jag behöver visa att två veckor omöjligen kan spegla en hel verksamhet inom ett helt arbetslag.
 
Sådetså.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback