Lite bättre dag

Idag hoppas jag på en bättre dag än igår. Väljer att tro det. Jag har laddat upp med dryga fem kilometer löpning i någotsånär raskt tempo. Det brukar båda gott. Dock är kroppen grymt sliten just nu, så jag vågar inte lita på humöret riktigt.
 
Jahapp, veckan i övrigt då? Det verkar mer och mer urarta till en vecka utan hemmakvällar (bortsett från igår). Imorgon är träningen slut relativt tidigt, visserligen, men då ska det packas. Dessutom finns det folk som på fredag kommer, medelst (falsk)sång påstå att de visst tycker att jag må leva uti hundrade år (hemska tanke) och för att göra denna dag till något mer än en vanlig fredag, ska jag baka något.
 
Nej, kalas blir det aldrig numera. Jag vill inte. Istället packar jag och Finaste väskan och beger oss mot Göteborg och gömmer oss för världen. Lite Liseberg blir det, såklart, annars är planerna helt öppna. Eller obefintliga, snarare.
 
Häpp, ner till bilen och iväg till jobbet.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback