Att leka lite

Hoho!
 
Sitter och leker lite med min pulsklocka och tillhörande hemsida och programvara.
 
Har upptäckt att jag via RunKeeper kommer åt min pulsklocka och därmed alla träningspass, med GPS, hastighet, distans och... ja, kort sagt allt som RunKeeper självt loggar. RunKeeper, i sin tur, kommer jag åt via SATS hemsida, så att de löppass jag gör, loggas även där.
 
Pulsklockan blir smidigare än RunKeeper på många sätt. Har jag väl slagit igång RunKeeper, vill jag ju igång och springa direkt, men då ska telefonen upp på armen och en massa krångel. Nu är det ju bara att ta första löpsteget och samtidigt starta klockan, bara den i sin tur hittat GPS:en. Och det har den gjort nu ett par gånger, så jag inbillar mig att bara den har kommit på var aktuell satellit finns en gång, så hittar den dit ännu snabbare nästa gång.
 
Inbillar jag mig, alltså.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback