Morrn!

Enligt min personliga syn på dygnet så är det förmiddag nu, den börjar i mitt huvud vid halv tio. Jag skulle aldrig tillstå att det är tidigt att gå upp efter halv åtta.
 
Men.
 
Saken är den att jag - trots semester och total avsaknad av planer i övrigt idag - redan varit uppe i tre timmar. Helt normalt, närapå lite, under en vanlig arbetsdag, eller en stalldag, som förra veckan.
 
Men idag?
 
Jomenvisst, halv åtta i morse drog ett yogalatespass igång på gymet. Undertecknad var där och jobbade med magen och sträckte ut ryggen. Visst var det tungt, men det är ett ganska svettfritt pass, som snarare sträcker ut och väcker kroppen. Helt klart skönt morgonpass. Nu, två koppar kaffe senare, är jag redo att göra mig klar för dagen och dra med Finaste ut på något halvspontant. Ikväll blir det löpning!

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback