Sjukhusbesök

Idag har jag varit på sjukhuset. Ska snabbt avdramatisera det hela med att tillägga att jag var där som besökande. Undebaraste, finaste kollegan A har legat inne i ett par dagar på grund av andningsbesvär, så jag kikade in och flamsade en timme. Dog litegrann av hennes helgalna rumskompis på hundra plus som såg till att både sköterskor och A fick motion. Har lovat A att intyga allt hon berättar om tanten sen, när hon är tillbaka på jobbet.
 
Vårruset imorgon. Laddar som tusan. Under tjugoåtta minuter ska jag. Det handlar om att snitta kilometern på fem och en halv minut. Vet inte hur det ska gå ihop, men är jag en sekund långsammare än tjugoåtta minuter så kommer jag bli sur. Riktigt sur. Så. Fick jag det sagt.
 
Ha't!

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback