Vila i mig

Du utstrålar just det här. Jag hoppas att jag tolkar Dig rätt. Jag hoppas det, och jag tror det någonstans inom, för jag har börjat förstå att Du kan kanalisera Din energi på det Du för stunden behöver.
 
Jag hoppas lära mig av Dig en dag. För det är precis det här jag vill kunna ge de små.
 
 
Vila i mig
Du ska se att allt ska bli stilla i dig
Genom mig kan du bli fri
Jag finns här hos dig
Fast vågorna gå höga kan du vila
Vila
Vila i mig

Lita på mig
Om du bara tar min hand, leder jag dig
Till en lugn och skyddad strand
Jag finns här hos dig
Fast vågorna går höga kan du lita
Lita
Lita på mig
 

 
Maria? Fångar du mig varje gång jag hoppar?
 
Ja. Varje gång. Det lovar jag.
 
En lek vid en stubbe kan plötsligt betyda så mycket mer.

Kommentarer
du vet vem säger:

Käraste Maria, tack för att det är just du som fångar hennes hopp. Och du ger redan det du önskar -jag vet att hon vilar i dig. Nu önskar jag att du också finner ro och tillit. Fina, varma Maria.

2013-11-24 | 20:14:50

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback