Det borde ses som en omöjlighet i sig.

Lite imponerande är det...
 
För det första är det imponerande i sig, att jag lyckades misslyckas med havregrynsgröten idag. Hur kan man misslyckas med gröt, liksom?
 
Jodå, det går. Och inom loppet av en kvart, kan man dessutom misslyckas inte bara en, utan två gånger.
 
Första vändan vet jag inte vad som blev fel. Kanske måttade jag helfel med grynen. För gröten ville inte tjockna. Inte en chans. Jag slog således ut den och påbörjade nästa. Och den, insåg jag redan när jag saltade, lyckades jag översalta.
 
Men det fick vara. Jag hade ingen lust att börja om en tredje gång. Översaltat eller inte, gröten fick halka ner.
 
Att misslyckas med något så enkelt som just havregrynsgröt. Det borde ses som en omöjlighet i sig.
 
Nåväl. Jag skyller på ännu en sömnlös natt.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback