Muskeltrött?

Jag har varit så sjukt muskeltrött senaste dagarna. Eller ja, det började lite lätt i måndags kväll, och höll i sig hela dagen igår. Och ja, det fortsätter idag.
 
Det är inte som träningsvärk, mer som om jag satt fast i något segt och kletigt och fick anstränga musklerna till det yttersta, för att ens kunna gå. Ja, så är det. Musklerna känns ansträngda, och framförallt baksidan av benen. Och då har jag tagit det extremt lugnt med träningen; i fredags blev det ingenting alls, i lördags blev det en promenad, en dryg halvmils löpning i söndags, promenad igen i måndags och BodyCombat igår. Vet inte riktigt vad som sker med min kropp, vad den sitter inne på för skit.
 
Nu ska den här dagen få komma igång den också. Häpp!

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback