Trött på smärtan

Alltså. Det här är fan inte kul längre.
 
I två dygn har jag gått med värk i hela benen. Framförallt baksida ben, från rumpa ner till häl, men även på sidorna och med små tendenser till smärta på framsida lår.
 
Det här är inte träningsvärk. Det känner jag för det första igen, och dessutom brukar det ändra karaktär dag från dag. Det här har hållt i sig konstant, och känns även när jag bara sitter.
 
Ja, för fan, sitta i sig, är en utmaning. Att sätta mig rakt ner på en stol, ger smärta, samtidigt som jag nästan känner mig bortdomnad.
 
Molande, trög värk. Det känns som att gå i överkokt kola. Och så domningarna.
 
Nej, det är inget intressant, det här...

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback