Bakfylla, träning, blöta fötter, härj och Alla Hjärtans Dag

Det där enda allahjärtansglaset med rosé... blev tre. Den där enda burken Tuborg... blev fyra. Och det blev även klockan, innan jag till sist var i säng.
 
Halv nio skrek min arma lekamen NEJ! men jag pallrade mig upp och ut i skitvädret och promenerade de knappa fyra kilometrarna ner till gymet. Där blev det dans i en timme, och core i en halvtimme. Det gick bättre än vad jag väntat mig av min bakfulla och outsövda kropp, men fokuset var väl inte på topp...
 
Nu har jag promenerat hem igen, börjat torka till om fötterna efter att ha gått i en halvdecimeter blöt modd hela vägen och ska strax släpa mig in i duschen. Finaste och jag ska hem till svågern, svägerskan och bebishen. Hen ska få sin t-shirt, som jag köpte på ABBAmuseet och en affisch som vi hittade på IKEA. Så fin... men inget vi har någon vettig plats för. Så vi köpte den till bebishen istället. Kanoners. Nåväl, hos dem ska vi se trav; K och J har häst till start inom V75 så vi ska hoppa av spänning i soffan och vråla av glädje... eller frustration, vilket det nu blir.
 
Sånthär kan man göra på jobbet, om man vill roa sig själv och en femåring en torsdagmorgon klockan sex. Kockens reaktion, när hen öppnade kartonen, var episk!
 
Typ såhär sugen var min kropp på att träna imorse...
 
 Finastes allahjärtanspresent till mig.
 
 Min allahjärtansfrukost till Finaste.
 
 Innehållet i guldpåsen på bilden innan denna. Ja, det var alltså min allahjärtanspresent till Finaste.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback