Morrn!

Onsdag morgon och här sitter jag och Fru Fuchsia och avnjuter en kopp gokaffe. Jag har även hunnit trycka i mig en tallrik havregrynsgröt. Ja, jag snöar in på min gröt, men jag är glad att frukosten just nu funkar, och har gjort så i ett par månader, faktiskt. Då får gröten vara det jag alldeles ovarierat slevar i mig. Igår testade jag dock något nytt; jag hade i en tesked kanel redan när jag ställde gröten på spisen, och det blev faktiskt gott. Att sen toppa det med en halv tesked kokos... mums! Det är lite knepigt, förresten, för kokos har aldrig tidigare varit någon favorit hos mig...?
 
Nej, hörrni. Dags att börja trampa ner mot stan och bussen. Idag blir det jobb fram till fem, sen ska jag och Finaste åka och införskaffa ett nytt skåp till badrummet (ja, efter att jag kommit hem med buss och cykel, vilket lär bli vid kvart över sex, halv sju...).
 
Trevlig onsdag!

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback