Styr söderut

Så. Nu har jag pillat klart med sista Vikingalagsartikeln till Livskick. Nästa gång jag skriver för dem, blir det om något helt annat, men det kommer utgå från ett blogginlägg jag gjort här.
 
Annars packas det här. Jag har styrt upp min outfit för imorgon; vi har pirattema på jobbet och för att ens komma i närheten av min älskade trollutklädnad, har jag fått gå loss i både garderober och smyckeslådor. Det kommer funka. Bilder kommer. Fast det är inte därför jag packar. Jag drar mot Skåne imorgon, närmare bestämt till Ystad, för att fira student. Jag åker direkt efter jobbet och missar då jobbets sommarcafé på kvällen, och på fredag är jag ledig.
 
Kanske skulle packa klart då?

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback