Däckar

Nu ska jag hänga tvätt. Sen ska jag tvätta bort mitt fejkade ansikte. Allt är på låtsas, likt ett pimpat och väl filtrerat instagraminlägg. Efter det ska jag slänga ner det mest nödvändiga inför helgen, i en väska.
 
Sen ska jag däcka. Jag misstänker att jag sover inom en timme. Imorgon börjar jag jobba klockan sju. Senast klockan fyra styr vi sen söderut, Finaste får köra.
 
Dagen imorgon har potential att bli bra. Sen landa, hos mamma och pappa. Omgiven av släkten. Trygghet. Och lite kattmys. I övrigt i helgen får det bli vad det blir. Troligtvis åker vi och fikar någonstans. Kanske kan flirta med pappa och få honom att tycka att vi ska till Holgers, allihop. Han har aldrig kunnat säga nej till mig.
 
Tvätt var det.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback