Baksidan av att vara ensam hemma...

Helvete! Hur kunde jag vara så dum?!
 
Jag har inte klivit upp på den på evigheter. Av någon anledning, just idag, just när jag var som mest ensam, jamenvisst, passade det sig?! Hurihelvete tänker jag ens?
 
Dessa siffror. Digitala siffror som hånskarattar och fastän det aldrig har betydelse, så blev det så stort. Det är mig egentligen helt egalt men just idag blev det avgörande. Jag borde veta bättre, vet bättre, men ändå slog bomben ner. Ekot av Hans hånskratt klingar fortfarande i huvudet.
 
Och Hans ord:
Du förtjänar det inte.
 
Nehej. Dåså.

Kommentarer
Johanna säger:

Du är bättre än någon siffra i världen! <3

Svar: Tack, finaste!
Maria P

2014-05-27 | 11:27:55
Bloggadress: http://johanna.livskick.nu

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback