Trött och svullen

Jag är trött i kroppen. VårRuset tog verkligen ut sin rätt på mig. Jag trodde verkligen, på riktigt, att jag var redo för BodyCombat igår, men det var mest bara jobbigt. Benen var inte alls med på noterna och med facit i hand borde jag kanske inte fullföljt passet. Kort och gott; min kropp var inte återhämtad och redo för ett träningspass. Då har det ändå gått en vecka sen VårRuset, helt utan träning, bortsett från sköna långpromenader, transport på cykel och lite stalljobb.
 
Jag är trött i huvudet. Att ha en dålig kväll med efterföljande tröttdag gör skallen tom den tredje dagen, och att sen avsluta just tredje dagen med körövning i en syrefattig replokal hjälper inte direkt till.
 
Jag är svullen i kroppen. Jag har funnit en högst biologisk orsak (vid sidan av alla mentala) till dippen i måndags; svullen buk och svullna vader - HEJ PMS! Stackars folk i min omgivning...
 
Borde jag sova nu? Ja, det borde jag. Ska jag upp fyra imorgon? Ja, det ska jag.
 
Häpp!

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback