Bra dag

Jag har haft en bra dag. Skönt
 
Trevlig utekväll med jobbet igår. Åtminstone nästan hela tiden. Att en människa jag faktiskt beundrar skulle visa sig vara en skit på fyllan är kanske inte helt upplyftande, men resten var bra.
 
Så till min bra dag idag då.
 
Vaknade lätt bakis strax före tio. Nästan direkt hoppade jag i träningskläder och cyklade ner till gymet. Där blev det först en halvtimmes spinning och sen en halvtimmes core. Duschade och sminkade mig där och mötte sen upp Finaste för en salladslunch på Lilla Saluhallen. Efter det hoppade vi på en buss och tog oss till Alster och deras fina julmarknad. Jag köpte pulsvärmare, knäckebröd, en strut med honungskola och en dörrkrans. Vi frös som tokar och såfort vi kom hem så blev det på med tåsockar och mockasiner.
 
Ikväll blir det restaurang. Agapi, Finastes val. Blir nog bra.
 
 
 
 

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback