Tröttsamt

Fan vad less jag är på min kropp just nu! Inget verkar vilja funka.
 
Jag har ju gått runt och känt mig allmänt hängig några dagar och trots kurer med Kan Jang och antioxidanter så ger det inte med sig. Idag på jobbet frös jag som en tok. På utetiden på förmiddagen (okej, det blåste kallt men ändå) hade jag på mig tunn långärmad tröja, trekvartsärmad stickad tunika (gôrtjock), munkjacka, jeans, regnjacka, överdragsbyxor och halsduk(!) och jag visste knappt vart jag skulle ta vägen, så mycket frös jag. Det blev något bättre på eftermiddagen, men det var bara överdragsbyxorna från tidigare outfit som inte åkte på när vi gick ut igen.
 
Trots lite hängighet har jag varit en tur på gymet nu. Behövde verkligen röra på mig och det kändes okej. Vi får väl se om jag får sota för det imorgon.
 
Nu till nästa krämpa. För det är precis vad jag tror det kan vara. Alternativt en sträckning eller nerv i kläm (jag vet inte hur något av det "ska" kännas då jag brukar få hålla mig skadefri). Jag har sjukt ont i vänster ljumske, såfort jag anstränger den, det vill säga om jag springer. Jogga går hyfsat, men på tisdagsmotionen igår kunde jag överhuvudtaget inte vara med på stegringsloppen, utan jag fick jogga med i bakgrunden och komma ikapp under vilopauserna. Fick ju lite gjort ändå, men det är så trist att behöva gå på halv kapacitet när man vet att man orkar mer.
 
Tröttsamt är det. Men det blir väl bättre. Hoppas jag.

Kommentarer

Tyck och tänk här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback